zondag 9 juli 2017

Lectuur

Nee, ik heb nog steeds niet "Le Grand Meaulnes" herlezen. Te veel andere verplichtingen, bezigheden (onder andere mails beantwoorden: ja, Boudewijns vrouw is terug thuis!😅 ) en werk!

Vandaag echter kwam Roger met een verrassing. Hij was bezig geweest boeken te herstellen in zijn atelier en, vlak voor onze dagelijkse wandeling (gevolgd door een biertje in die sportclub-cafetaria in Sint-Truiden), zei hij me dat hij een boek aan het herstellen is dat me zeker zou interesseren.

Ik was heel benieuwd en, hoewel hij er nog niet klaar mee is, gaf hij mij dat boek (ik wist zelfs niet dat we het hadden). Ik heb er de hele avond in zitten lezen. Ik heb het over: "Storm in de Rimboe" van Sylva De Jonghe. Als je de link hiervoor volgt, merk je wel waarom het mij zo boeit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten