dinsdag 19 september 2017

Een uitstapje en een overlijden

Nee, ik ga het niet hebben over de nieuwe voedingsdriehoek. Hoewel ik die al veel beter vind dan de vorige, zou hij misschien meer rekening moeten houden met de soorten plantaardige vetten... Maar kom, ik wilde het niet daarover hebben.

We wachtten op de drukproeven vandaag, en omdat ze maar niet aankwamen, besloten we te gaan wandelen in het tweetalig dorpje Herstappe.

Het moest weer lukken: pas waren we daar aangekomen of ik voelde op mijn smartwatch de drukproeven aankomen.
Toch hebben we genoten van een mooie wandeling van iets minder dan een uur voor we terug naar huis keerden.









Foto's Roger
Waar ik uiteraard meteen de drukproeven begon na te lezen.

Tijdens een korte pauze deze avond las ik op Facebook dat de Nederlandse auteur Martin Wings gisteren is overleden. Hij was enkele maanden ouder dan ik (van 11 maart 1949) en schreef heel goed. Ik had onlangs van hem vernomen dat hij serieus ziek "was geweest" (waardoor ik dacht dat hij voorlopig genezen was), dat hij hoopte nog enkele mooie jaren te mogen beleven en dat hij niet bang was voor de dood (ik wist dat hij zijn overleden vrouw enorm miste).

Martin, ik hoop zo dat je nu opnieuw met haar verenigd bent!

1 opmerking:

  1. Are you looking for free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Add Me Fast?

    BeantwoordenVerwijderen