woensdag 27 september 2017

Nog een beetje huishouden na een mooie maar zware dag

Deze ochtend vergadering van de werkgroep WOI, die Roger en ik al moesten verlaten om 11 uur.
We hadden het vooral over het lespakket over de Eerste Wereldoorlog, dat we de lokale scholen willen aanbieden, en over de presentatie van ons boek.
O ja, het bleek dat van de twee leden, die geen opmerkingen naar mij hadden doorgestuurd, één gewoon geen opmerkingen had. De tweede verscheen gewoon niet op de vergadering.

Om 12:10 uur Elena en Matthias in het Leuvense van school afgehaald en daarna Eva gaan halen bij onthaalmoeder Lutti.

De hele middag hebben we (ik bedoel de kindjes en ik, want Roger ging even zijn tweede oudste  zus bezoeken) gespeeld (ook in de tuin: het was zo mooi weer!), verteld, heeft Elena nog een verhaaltje getekend, praatte Eva heel veel (ze zegt opvallend veel woordjes).

Tegen de avond begon ik te koken. Dochterlief had kip voorzien (varkensvlees voor Roger😉) en ik dus blij: Roger lust geen kip met als gevolg dat we dat favoriete vlees van mij thuis praktisch nooit eten.




Broek en topje van Elena zijn creaties van haar mama

Eigen foto's
Na het avondeten, terwijl schoonzoon verder voor de kindjes zorgde, reden Roger en ik naar huis.

Ons eerste werk hier was de tekst van het lessenpakket nalezen terwijl de wasmachine draaide.
Zopas heb ik die was te drogen gehangen. Roger is nog steeds bezig met die tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten