zondag 26 november 2017

Diepenbeek

Vandaag werd dochterlief 38 jaar!

Roger en ik zouden naar de interactieve wetenschapmarkt in Diepenbeek gaan. Daar aangekomen bleek er zoveel volk te zijn dat we rechtsomkeer maakten. Die markt vond plaats op de universitaire campus (die ik voor het eerst zag) en ik maakte bij mezelf de bedenking dat zulke campus veel minder gezellig is dan een universitaire stad als Leuven, waar alle faculteiten doorheen de gewone stad zijn verspreid. Althans voor de studenten, want ik kan me voorstellen dat het voor de burgers overlast kan meebrengen.

Opdat Roger toch wat beweging zou krijgen, liepen we wat rond in Diepenbeek zelf en brachten we een bezoekje aan de Sint-Servatiuskerk. Het werd weer een vrij korte wandeling, want het was veel te koud!






Foto's Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten