maandag 13 november 2017

Wat ben ik toch vreselijk onhandig!

Ik was deze avond gezellig enkele mails aan het beantwoorden toen ik vond dat het "damptoestel" dat ik op dat moment gebruikte niet echt meer voldoening gaf. Batterij leeg? Ik koppelde het toestel aan een lader maar zelfs na een uur kon ik er geen damp uit krijgen (gelukkig heb ik nog een vorig toestel dat ik dan maar in gebruik nam). Ik vermoedde dus dat de coil moet vervangen worden.

Ja maar... Zoiets vind ik altijd heel moeilijk! En het is nog maar de tweede keer dat ik dit doe met dit toestel. Ik heb een gebruiksaanwijzing maar die is zo klein gedrukt dat ik liever online zocht. Ik vond dit. En volgde de aanwijzingen. Ik vond de gebruikte coil terug in heel de constructie van mijn toestel maar kreeg hem er niet uit. En ik kon dus geen nieuwe coil installeren.

Dat wordt weer naar de tabaksverkoper rijden en hulp vragen. Wat ben ik toch vreselijk onhandig!😞

1 opmerking:

  1. Roger aangesproken, en hij kreeg (uiteraard) die oude coil er wel uit deze avond. Probleem is dus opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen