dinsdag 14 november 2017

Verveling?

'Ik ga me vervelen,' dacht ik toen we deze middag naar de tentoonstelling reden. Ik vergiste me: er kwam een klas langs...


En kennissen met wie we een babbeltje konden slaan...


En ik kon nog eens op mijn gemak alles lezen en bekijken (hoewel ik daar intriest van word, niet van de tentoonstelling op zich, want die vind ik meer dan geslaagd, wel van de herinneringen die er worden opgehaald).

En... we dronken, met de andere leden van de werkgroep en enkele bezoekers onder wie Maj, een lekker biertje.

Toen we thuiskwamen merkte ik dat een vertaaljob op mij wachtte: ik had die mail niet opgemerkt omdat er de hele dag mailtjes van vrienden binnenkwamen en die vertalingsaanvraag daartussen verscholen zat. Daar dan maar aan gewerkt in plaats van voor eten te zorgen (we aten snel wat soep, een restje vlees en een beetje brood).

Klaprozen gemaakt door de bezoekende klas (eigen foto's)
Ik heb me dus helemaal niet verveeld... maar volgende keer trek ik wel een dikkere trui aan dan vandaag!😏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten