donderdag 29 september 2022

Nog vergaderen

Omdat ik gelezen had dat in openbare gebouwen de temperatuur zou verlaagd worden, had ik op de vorige vergadering van de werkgroep WO I-II een warme trui aangetrokken. En... ik kreeg het er te warm! Dus trok ik voor onze vergadering vandaag een lichtere trui aan... maar de thermostaat werd ondertussen duidelijk lager gezet in het administratieve centrum van Heers: ik kreeg het er koud! Ik kon er deze keer dus niet even bekomen van het kou lijden thuis! 😉

Ondertussen brandt hier de houtkachel weer en voel ik me al helemaal opgewarmd. Ik vind dat we uitstekend werk hebben geleverd tijdens onze vergadering! De presentatie is bijna klaar! Dat wordt nog een keer of hoogstens twee keer samenkomen daarrond. En na die presentatie kunnen we verder werken aan de oorlogsschadedossiers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten