zaterdag 15 juli 2023

Eindelijk regen!

Het regent hier eindelijk en ik voelde me, net zoals toen ik in Matadi het regenseizoen uitbundig verwelkomde, heel blij. 

Ik heb vandaag "niet veel" gedaan (toch niet in mijn functie van "huisvrouw", want ik heb heel veel gelezen en toch ook nog even gekookt en opgeruimd en mails - onder andere van "trouwe" Eva! - beantwoord, maar inderdaad: de "bibliotheek" is niet schoongemaakt geraakt). 

Roger daarentegen was heel druk bezig op de verdieping (in de vroegere kinderkamers, merkte ik later) en vond daar onder andere allerlei vroeger knutselmateriaal van dochterlief.  Binnenkort halen we de kindjes bij hun ouders: dan geef ik die knutselspulletjes terug aan hun mama. Ik vermoed immers dat ze jullie daarmee nog veel uren creatief kan bezighouden, Elena, Matthias en Eva! 

Ikzelf ben daar veel te onhandig voor maar we zorgen wel dat jullie nakende logeerpartij toch aangenaam wordt!

O ja, en nog steeds is de kleine Emile niet teruggevonden! 😢

Geen opmerkingen:

Een reactie posten