vrijdag 14 juli 2023

Huishouden en ASMR

Na de salon waren de keuken, de provisiekamer en onze werkkamer aan de beurt. Roger zorgde voor de badkamer en de enige nog gebruikte slaapkamer op de verdieping (en misschien zijn boekbindatelier maar daar twijfel ik sterk aan 😊). En dan zou ik vandaag de "bibliotheek" onder handen moeten genomen hebben maar... mijn ledematen en ikzelf waren het grondig beu!

Dan maar veel gelezen, gezocht naar nieuws over het verdwenen jongetje in Zuid-Frankrijk (ik vind dat altijd zo vreselijk, kinderen die verdwijnen - en zoals te verwachten, is het kind nog steeds niet terecht) en even over en weer gemaild met Eva! 

Daarna reden we nog naar een "handcarwash". We doen het niet vaak maar nu was dat ook echt nodig: de auto (laten) wassen. Ik heb ervan genoten. Ik had al opgemerkt dat het mij "iets" deed, in de auto zitten terwijl hij van alle kanten met water en zeep wordt bespoten en bewerkt en nu herkende ik het gevoel heel duidelijk. Het geproduceerde geluid geeft echt een ASMR-effect. Helaas kon ik daar niet lang van genieten, want na amper 15 minuten was de auto weer proper! 

Ik begrijp wel niet hoe ze er aan uit kunnen. Ze hebben zeker met vier man aan de auto gewerkt en dat kostte ons 15 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten