zondag 16 januari 2011

Stille zondag

Roger bleek heel de dag te moeten recupereren na ons bezoekje aan Elena gisteren. Dus gaan we morgen niet opnieuw naar Leuven zoals ik eerst wilde doen (dat was wel mijn bedoeling tot ik inzag dat het te vermoeiend was geweest voor Roger).

Het werd dus een stille zondag, ondanks de vele telefoontjes.

Hendrik en Anneke, en Zeger hun bezoek aan de baby hebben we gisteren net gemist: ik had zo gehoopt dat we daar nog eens samen zouden zijn rond dat wonder van het leven!

Ik heb (onder andere) wel gebeld met Elvira. En ze lijkt te begrijpen waarom we er morgen niet zullen kunnen zijn.

En… Misschien is het goed dat ze even onder elkaar zijn, zonder ‘grootouders’?

Maar ik… Ik heb deze dag de foto’s van Elena ontelbare keren bekeken! Word ik misschien een beetje ‘gaga’? Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten