zondag 3 maart 2013

Zeger en foto’s

Nadat we deze avond nog de “bibliotheek” zoveel als mogelijk hadden leeggemaakt en de zaken die we niet konden verhuizen met plasticfolie hadden beschermd (morgen wordt er immers eindelijk verder gewerkt aan onze gevel), heb ik nog wat gesurft en kwam ik onder andere terecht op Zeger zijn Facebookpagina. Ik vond daar een link naar de foto’s van zijn reisje naar Malaga vorige herfst (de link stond er al lang, maar ik moet toegeven dat ik zelden naar Facebook ga).

Wat een mooie foto’s maakt onze “jongste” toch! Bij elke foto krijg ik zin om zelf aan het schilderen/tekenen te gaan, zozeer bewonder ik zijn “compositie”! Maar dan besef ik dat Roger gelijk heeft als hij zegt dat de realiteit naschilderen geen zin meer heeft sinds fotografie bestaat (en ik weet heel goed dat ik het ook niet kan).

Toch heb ik enorm genoten van die foto’s! En ik krijg zowaar “goesting” om tijdens een van onze volgende reizen ook Malaga aan te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten