vrijdag 7 juni 2013

“Le clos du roi” van Marcel Scipion

Gratis reclame voor dat boek ga ik maken, zo mooi vond ik het!

Ik had het, samen met nog een ander boek, meegekregen uit de Ardennen, toen we daar op bezoek waren bij mijn beste vriend en zijn vrouw.

Deze avond, na een zonnige maar drukke dag:  huishoudwerk, waar ik niet van hou, maar wat bewonder ik vrouwen die dat wel graag doen, een wandeling in Jesseren (lekkere parfums van bloesems), vertaal- en  correctiewerk, en voor Roger – die heel ijverig is de laatste dagen – werk in de tuin en in zijn atelier,  heb ik “Le clos du roi” van Marcel Scipion, geleend van onze vrienden uit de Ardennen, eindelijk kunnen uitlezen in de relax (uiteraard met bittere chocolade smeltend op mijn tong).

Wat een prachtig boek was dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten