donderdag 10 april 2014

Ik ben tevreden, mijn rug iets minder

Terwijl Roger na onze brunch nog wat werkte in de tuin heb ik onze werkkamer onder handen genomen: dat deed mijn rug geen deugd!

Gelukkig maakten we daarna een flinke wandeling in de velden rond Borgloon. Eindelijk kunnen genieten van bloesems! En stappen lijkt mijn rug altijd goed te doen.

P4100181 

P4100185

P4100189 Eigen foto’s

P4100347

P4100343 Foto’s Roger

Deze avond gingen we  naar een lezing van Jo Billen in de kerk van Schalkhoven (deelgemeente van Hoeselt), over brouwerijen en limonadefabrieken in Haspengouw. Boeiend, hoewel iets te lang: mijn rug heeft afgezien van die kerkstoel! En weer miste ik een geschreven samenvatting: ik heb absoluut geen auditief geheugen.

Daarna een receptie in de parochiezaal (of was het buurthuis?): lekker bier, gebrouwen in de gemeente en hapjes zoveel je maar wilde.

Ik ben tevreden over mijn dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten