donderdag 24 april 2014

Je bent mijn beste vriendin!

Dat zei Elena mij vandaag toen we haar van school afhaalden. Tijdens de rit naar Lutti nuanceerde ze: ‘Mama en Moeke (haar andere grootmoeder) ook wel!’ Glimlach

Matthias kwam weer al kraaiend naar ons toegelopen. Thuis werd er gegeten, en vooral veel gespeeld.

P4240304

P4240306

P4240310

P4240316 Eigen foto’s

Maar dan werden de kindjes moe: ik legde ze in bed. Vlak daarna kwamen er 4 te vertalen bestanden binnen. Ik beloofde daar deze avond laat voor te zorgen.

Matthias werd als eerste weer wakker en na zijn vieruurtje gingen we met z’n drieën boodschappen doen (onze dochter bleef thuis met slapende Elena). 

Toen we thuiskwamen, bleek dat Elena ondertussen was opgestaan en met haar mama naar het speeltuintje was. Ik stuurde Roger hen achterna met Matthias terwijl ik voor het eten zou zorgen.

P4240608

P4240615

P4240619 Foto’s Roger

Roger en ik zijn vlak na het avondeten vertrokken: thuis wachtten immers die teksten. Elena klampte zich aan mij vast: ‘Niet weggaan, oma, je bent mijn beste vriendin!’

Helaas… ik kon echt niet blijven. Bedroefde emoticon

Het werk is nu geleverd: tijd voor een beetje ontspanning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten