zaterdag 24 mei 2014

Prachtige dag

Onze vrienden uit Ronse waren vandaag op bezoek en het werd een prachtige dag! Bijgepraat, veel gelachen, eenvoudig maar lekker gegeten (al zeg ik het zelfGlimlach). Daarna (het was heel mooi weer) een lange wandeling van Grootloon tot aan de mooie transparante kerk (die onze vrienden ook oprecht bewonderden) en terug. Opvallend veel wilde rozen (maar Roger heeft er geen foto van gemaakt en ik was zo druk aan het praten met mijn vriendin dat ik zelfs mijn fototoestel vergat mee te nemen).

Onderweg deze ingerichte picknickplek gevonden (in een wei met hoogstam kersenbomen… Waar je mocht van plukken):

Grootloon: picnicplaats

Ik stelde voor bij een volgend bezoek een picknick te organiseren. Zou toch aangenaam zijn?

Grootloon: doorkijkkerk Foto’s Roger
En thuis, voor hun vertrek,  nog wat wijn bij een kaasschotel en zelfgebakken speltbrood.

Roger en ik hebben er enorm van genoten en ik vermoed onze vrienden ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten