dinsdag 27 mei 2014

Regenachtige dag

Praktisch de hele dag regen gehad. Voor mij niet zo erg, want ik kreeg vrij veel vertaalwerk binnen en zou toch geen tijd hebben gevonden voor een wandeling.

Beweging heb ikzelf voldoende gekregen: vrij veel huishoudklusjes tussen vertaalopdrachten door, enkele telefoontjes (én  rondstappen tijdens het bellen).

Roger kreeg wel te weinig beweging vandaag: geen wandeling.

Hij ging deze avond wel op dokterscontrole en alles bleek oké met hem!Glimlach

Deze middag gebeld naar onze dochter: Matthias is koortsvrij, Elena had nog 38° koorts. Ik kreeg Elena aan telefoon (en, ik weet echt niet meer hoe het kwam, maar we lachten samen uitbundig: ze is blijkbaar toch niet zo ziek, mijn groot meisje)! Knipogende emoticon

Toen ik deze avond eindelijk wilde uitrusten en genieten van een “Star Trek”-aflevering kreeg ik een na te lezen tekst binnen van de KVLS-voorzitster. Daar ben ik toch nog een klein uur mee bezig geweest.

Mijn dagen zijn echt te druk: ik ben echt aan vakantie toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten