zondag 8 november 2015

Actueel Kunstenfestival 2015

Onlangs waren we in de Bottelarij in Ulbeek. De tentoonstelling die er loopt (en die ik dus niet heb gezien omwille van mijn hoogtevrees) maakt deel uit van het Actueel Kunstenfestival 2015. We besloten vandaag er de drie andere locaties van te bezoeken.

Eerst ging het naar de Ruimte voor kunst in Wellen, bij Gerda Steegmans.

Wellen, Smissebroekstraat 11: Ruimte voor Kunst (Gerda Steegmans) 

Wellen, Smissebroekstraat 11: Ruimte voor Kunst (Gerda Steegmans)

Wellen, Smissebroekstraat 11: Ruimte voor Kunst (Gerda Steegmans)

Wellen, Smissebroekstraat 11: Ruimte voor Kunst (Gerda Steegmans) Foto’s Roger

Van daar reden we naar de kerk van Kuttekoven. Daar heb ik zelf niet veel van gezien, want een oproep op mijn mobieltje verplichtte me uit discretie de kerk te verlaten.

AB084810 Foto Roger

En uiteindelijk reden we naar de Henehoeve in Heks. Roger heeft jammer genoeg geen foto’s gemaakt van de vele mooie foto’s aldaar maar de link hierboven voert naar een website waar er veel van te bewonderen zijn.

Omdat we nog steeds prachtig weer hebben, dronken we uiteindelijk een Chouffe of een Westmalle Triple op het binnenplein.

PB084816 Foto Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten