zondag 15 november 2015

Rustige zondag en toch niet alles gedaan wat ik wilde doen

Ik vergat te zeggen dat Roger voor ons avondmaal van gisteren niet alleen notenbrood had gebakken maar ook krentenbrood (allebei met speltmeel). Aan dat krentenbrood had hij geen suiker toegevoegd en echt: dat smaakte heerlijk bij paté of kaas!

Nadat we vandaag wat hadden opgeruimd (en in het poorthuis alle oud papier, dat de wind er had verspreid, opgeraapt) maakte Roger Subaru 1 schoon: is wel nodig als we die ooit willen verkopen. Ikzelf las ondertussen de kranten online en herinnerde me dat onze vrienden gisteren zich niet te veel zorgen leken te maken over dat dichterbij komen van de IS-aanslagen. Mij maakt die hele toestand wel erg bang!

Daarna voegde ik de foto’s, die Jan Gerits me had doorgestuurd, aan de jongste Limburgse monografie toe en las ik het laatste tekstje van Oostland na. Bij sommige auteurs had ik weer de indruk gekregen dat hun tekst niet één keer was nagelezen!Bedroefde emoticon 

Na het avondeten (restjes van gisteren) en een uurtje lectuur in de relax, keek ik naar de film “Dagen zonder lief” waar ik echt heb van genoten.

Helaas heb ik weer geen tijd gevonden om mails te beantwoorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten