vrijdag 6 november 2015

K3, nee!!!

Nee, het heeft me niet beziggehouden en tot vanavond wist ik zelfs niet precies waarover het ging. Ben ik wereldvreemd? Tja, misschien wel maar eigenlijk vind ik dat zeker in dit geval niet erg.

Deze avond, toen ik de kranten online wilde raadplegen, werd ik wel overstelpt door het “nieuws

Alsjeblieft mensen!  We staan voor zoveel maatschappelijke problemen en dan bezig zijn met welke meisjes andere meisjes moeten vervangen in een commercieel muziekbandje, dat doet me denken aan “brood en spelen”: hou de mensen bezig zodat ze niet nadenken!

Ik wilde dat ik het allemaal op een mooiere manier kon vertellen, wat ik voel, maar het is laat, ik ben moe en ik ga (gedegouteerd door zoveel oppervlakkigheid rondom mij) slapen.

Sorry als ik met het voorgaande iemand kwets!

2 opmerkingen:

  1. En wat als je kleinkinderen vragen om een liedje van K3 op te zetten....Het hoort er nu eenmaal bij.... Het leven gaat verder...! Mensen willen nu eenmaal geëntertaind worden !
    Je kan niet elke dag zitten zeuren over hetgeen kan, komt, mag en niet mag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zeg ik: 'ken ik niet. Zullen we naar Elie en Rikkert luisteren?' :-)
      kusje

      Verwijderen