maandag 9 november 2015

Postmodernisme

Nog voor onze boodschappen vandaag zei Roger – die lang voor mij was opgestaan – dat hij dacht een antwoord gevonden te hebben op de vele vragen die ik mezelf de laatste tijd stel. En hij stuurde me naar dit. Ik las die recensie gretig (en had eerst zelfs heel veel “goesting” – sorry, Nederlanders, dat woord zegt volgens mij meer dan “zin” - om het boek, waarover het gaat, te proberen uit te lenen in een bibliotheek).

Maar  ik las verder en besefte dat ik eigenlijk nog steeds geen echte definitie kreeg van “postmodernisme”.

Deze avond googelde ik even en viel onder andere op dit. “Postmodernisme” is een woord dat ik dus nog steeds niet echt begrijp.

En… Ik vermoed dat ik het boek dat ik wilde lezen ook niet zal begrijpen!Bedroefde emoticon

2 opmerkingen: