donderdag 19 november 2015

IS, KVLS en werkgroep WOI

‘Waarom spreekt men nu eens van IS, dan weer van ISIS en soms ook van Daesh?’ vroeg ik aan Roger tijdens de brunch. ‘Ik weet het ook niet’, antwoordde hij.

En kort daarop: ‘Hier lees je een antwoord op jouw vraag!’

Dat was terwijl ik met de boekhouding van de KVLS op Boudewijn wachtte. Nog even later rinkelde de telefoon. Boudewijn, die niet kon komen. Ik mailde  hem dan maar alle documenten door, met de nodige uitleg.

Kort na het avondeten vertrokken we naar een vergadering van de werkgroep WOI. Er werden interessante beslissingen genomen maar zoals zo vaak vond ik dat er werd getreuzeld: twee uur duurde het terwijl volgens mij alles op een half uur kon gezegd worden.

Geen wandeling vandaag: het heeft de hele dag geregend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten