zaterdag 19 november 2016

Niets speciaals te melden...

... behalve dat het al enkele dagen heel koud aanvoelt en dat we maar een minimum aan beweging nemen: gisteren en vandaag van de rand van Sint-Truiden naar de bibliotheek aldaar en terug.

Voor de rest werken we aan dat boek voor de werkgroep WOI. Echt boeiend: Roger schrijft verhaaltjes aan de lopende band en ik lees na (niet alleen Rogers werk).

Eigenlijk zou ik moeten schoonmaken, en dan vooral het poorthuis onder handen nemen maar, zo redeneer ik, zolang de wind bladeren onder de poort blijft jagen, heeft dat geen zin. De bladeren die ik op een uurtje bij elkaar rijf worden een halfuur later toch al vervangen door nieuwe bladeren. Volgende nacht wordt er zelfs storm verwacht: die karwei uitstellen lijkt me dus het verstandigste!:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten