donderdag 1 februari 2018

Algemene vergadering Heemkunde Groot Heers

Er was bijzonder weinig volk deze avond op de algemene vergadering van heemkunde in Heks. Omdat het te koud was of omdat, zoals Martine opperde, die boekhouding (voornaamste deel van de vergadering) weinig mensen interesseert? Ze zou wel eens gelijk kunnen hebben... Ikzelf was er ook niet helemaal bij met mijn gedachten.

Ik had gehoord dat het vroegere schoolhuis met woonst voor de schoolmeester, waarin ons lokaal gevestigd is, verkocht zou worden en in gedachten was ik dat huis al aan het inrichten (nadat ik eerst aan Tony had gevraagd waar de trap naar de verdieping zich bevindt, een vraag die ik mezelf al jaren stel, waar ik nu een antwoord op kreeg waardoor ik besefte dat we altijd via een zijingang binnenkomen, niet via de hoofdingang).

Ik was het huis dus in gedachten druk aan het inrichten om uiteindelijk te beseffen dat het voor ons te klein zou zijn, zelfs met dat ene vrij grote klaslokaal erbij! Roger zou immers geen plaats hebben voor zijn twee ateliers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten