zondag 25 februari 2018

Huurprijzen in Frankrijk: schandalig!

We bleven weer de hele dag binnen (veel te koud). Ik keek onder andere naar Franstalige tv-reportages op mijn pc-scherm.

Ik vond altijd al de huurprijzen bij ons veel te hoog... maar nu verneem ik dat je in Frankrijk (Parijs) een meidenkamer van 9 m² (!) huurt voor 400 euro per maand en een studio van 30 m² voor 1000 euro per maand. En naar het schijnt leven steeds meer mensen op zulke kleine oppervlaktes! Echt schandalig. Kijk zelf maar!

Elena is ondertussen genezen en komt dus niet logeren. Deze middag had ik daarover dochterlief aan telefoon, en ze zei me: 'Het zal dus wel geen griep zijn geweest'. Waarop Elena, een beetje boos: 'Ik heb wel griep gehad!'. Tja, als de dokter had gezegd dat ze griep had, zal het wel zo zijn, redeneert ze uiteraard! En dan moet haar moeder dat niet ontkennen! 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten