vrijdag 30 maart 2018

Eerste terrasje

Toen we klaar waren met ons werk wilden we nog eens naar dat nieuwe wandelpad in Kerniel. Deze keer wandelden we de lus in omgekeerde richting zodat we na afloop aankwamen op het terras van "De Vallei van Colen" aan het klooster.

We besloten er iets te drinken op het terras (voor mij heel lekkere witte wijn: ze serveren er enkel bier uit de brouwerij van Wilderen en dat is niet mijn favoriete). We zaten er wel alleen (in het café zelf zaten enkele andere mensen) en ik kon dus geen mensen observeren maar ik genoot des te meer van het uitzicht op de vallei.

Eigen foto
Ons eerste terrasje dit jaar! Onlangs waren we langs de Kluizenaar gereden die al gesloten bleek en nog steeds niet overgenomen door andere uitbaters.

Tegen 17 uur begon het echter wat frisjes te worden. We reden terug naar huis waar we regen kregen terwijl ik voor het avondeten zorgde. En het regent nog steeds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten