vrijdag 9 maart 2018

Wandeling na het indienen van mijn btw-listing

Ik probeerde deze middag net op de website van de overheid te geraken, om er mijn jaarlijkse btw-listing in te dienen, toen er gebeld werd. Vriendin Liliane met een hoop boeken die ze wegdoet!
Voor mij een heel welgekomen oponthoud!😊 Maar eigenlijk is dat zelfbedrog... want die btw-listing moet absoluut ingediend worden voor 15 maart - en de website van de "roverheid" is volgend weekend niet toegankelijk!

Na een kort babbeltje (Liliane had weinig tijd) moest ik uiteraard eerst die boeken bekijken! Veel titels die we nog niet hebben! Ik weet het, ik moet nog minstens 50 jaar leven om alles te lezen wat ik wil lezen!


Eigen foto's
En dan porde Roger mij aan: 'Zorg toch voor die btw-listing, dan kunnen we daarna een wandeling maken.'
Wat een lastige website is die van de "roverheid" toch! Niets is er vanzelfsprekend (en je moet om te beginnen al inloggen via Internet Explorer). Uiteindelijk lukte het me, na veel sakkeren.

Dus zouden we gaan wandelen... maar het begon te regenen. Toch vertrokken we naar Linter waar we een klein half uur rondliepen (toen regende het niet meer) om daarna verder te rijden naar Hakendover waar we vrij lang rondliepen. Roger vond het dorp nogal "rommelig", mij stond het wel aan. Alleen vrees ik dat er te veel volk zal zijn bij de Paardenprocessie waar ik ooit naartoe wilde gaan.




Foto's Roger
Terwijl later onze linzensoep stond te sudderen, een telefoontje van Nany: volgende maandag gaat het in Hautekiet over de apotheek van mijn broertje.

Deze avond waren alle vrijwilligers van Heers uitgenodigd op de gemeente voor een drankje en een hapje. Wij waren ook uitgenodigd... maar ik verkoos mijn avond (gedeeltelijk) te besteden aan het archief van de KVLS. Onlangs had Boudewijn immers nog zo veel te archiveren materiaal gebracht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten