maandag 28 augustus 2017

Pijnlijke holle weg

Na onze uitgebreide boodschappen stelde Roger vandaag een wandeling voor in de buurt van de kapel van Helshoven.

We volgden de mooie holle weg tegenover de kapel... maar daar werden ooit keitjes gestort (waarschijnlijk om het rijden of zelfs het stappen te vergemakkelijken) en ik had sandalen met een dunne zool aan (ik dacht dat mijn wandelschoenen in de auto lagen maar Roger had ze buiten mijn weten eruit gehaald)! Pijnlijk was dat voor mijn voeten!

Ik heb er deze keer echt niet van genoten en was blij toen we na een hele poos klimmen op een aarden weg terechtkwamen. We liepen via de steenweg terug naar de kapel: ik had geen zin om in het teruggaan weer bij elke stap naar de grond te moeten kijken om keitjes en andere stenen zo veel mogelijk te vermijden.

En we besloten een biertje (het was heel warm) te gaan drinken op het terras van De Kluizenaar: dat vond ik veel aangenamer.😉


Eigen foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten