donderdag 31 augustus 2017

Schattige kinderen

Ik vergat daarnet te vertellen dat toen we onze zieke bezochten, we ook haar dochter, schoonzoon en twee van haar kleinkinderen ontmoetten. En dat ik die kindjes zo lief, bijdehands en verstandig vond!

We ontmoetten de kindjes (die niet bij hun oma binnen mochten) en hun vader in de gang van het ziekenhuis en het eerste wat het meisje mij vroeg, was: 'Hoe gaat het met oma?' (waarop ik met moeite een antwoord vond)😔

Het meisje begon gelukkig zelf verder te vertellen over het feit dat zij en haar broertje niet bij oma werden toegelaten en over de school die morgen begint. Haar broertje begon ook van alles te vertellen (onder andere over een speelongelukje dat hij meemaakte), en... ik vond ze allebei zo ontzettend lief.😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten