donderdag 27 oktober 2022

Dissectie

Kan die computer van mij echt mijn gedachten raden?

Het was een relatief drukke dag: uitwisseling van mails met broertje (hij en zus hadden afspraken - in verband met de herdenkingsdienst voor Nany - waar wij niet bij konden zijn maar ze zijn zo lief ons telkens te raadplegen voor ze een beslissing nemen), telefoontjes, andere mails, snel even lege flessen en glazen bokalen wegbrengen, strijken, naar foto's van Zeger online kijken, enzovoort. De hele tijd echter was ik me aan het afvragen of het lichaam van Nany al een dissectie zou hebben ondergaan en hoe dat in zijn werk gaat, zulke dissectie.

Na het avondeten en de afwas vond ik het tijd om te ontspannen. Ik had geen zin in lectuur en zocht eigenlijk een ASMR-sessie op YouTube. Wordt me daar een video over dissectie voorgesteld zeker! Een arts die vertelt over zijn eerste dissectie tijdens zijn studies. Hij waarschuwt uitvoerig, raadt aan niet verder te kijken als je denkt dat het onderwerp te gevoelig zal liggen...

En ik twijfelde even, zou ik wel verder kijken? Ik heb beslist dat ik dat ga doen. Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten