dinsdag 25 oktober 2022

Erfgoedmoment

Vandaag presenteerde Michel M. in de kerk van Heers onze werkgroep WO I-II en ons werk op het erfgoedmoment.  We zijn gaan luisteren: het was echt een geslaagde presentatie. Alleen jammer dat de akoestiek er zo slecht is. Daarna zijn we met de leden van de werkgroep gaan eten in een stal van het kasteel van Heers (gelukkig was het niet koud). Die lunch (gratis!) was eenvoudig maar heel lekker: tomatensoep en rauwkost met broodjes. Roger en ik zijn niet gaan luisteren naar de andere lezingen maar zijn terug naar huis gekomen en hebben daarna onze wekelijkse boodschappen gedaan.

Heel veel telefoontjes ook vandaag en na een gesprek met Paulette (de dochter van mijn peter en van een heel goede vriendin zaliger van Nany - mijn zogenaamde "tante" Germaine) dacht ik even spontaan: ik mag niet vergeten dat aan Nany te vertellen! 😕

Ook een bezoekje van onze lieve buurvrouw Marie-Claire. We hadden heel veel bij te praten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten