zondag 26 februari 2023

Koude, rustige zondag

Voor mij veel lectuur op mijn pc-scherm vandaag, onder andere een nieuwe roman van Aspe begonnen maar ook nog steeds de blog van Guy Missotten. Een dik jaar voor zijn eigen overlijden heeft Guy al het heengaan van ettelijke vrienden (vaak ook vroegere kennissen van ons) betreurd: je merkt dat hij oud wordt (en wij met hem uiteraard: Guy was van hetzelfde jaar als Roger). 

Ik heb ook nog enkele dagen uit mijn vroegere dagboeken overgetypt en een paar mails beantwoord maar nog steeds geen na te lezen tekst gekregen van Jan Gerits...

En nu, na het journaal (weer geen opbeurend nieuws), ga ik (nog steeds op mijn scherm) kijken naar een nieuwe aflevering van "Het verhaal van Vlaanderen". Over de "Grote Oorlog" deze keer. Dat zal ook wel niet opbeurend zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten