zaterdag 11 februari 2023

Telefoontjes

Heel veel tijd aan telefoon doorgebracht op deze zaterdag die in principe heel rustig zou zijn. 

Jan Gerits had klachten over een tekst van hem die niet in Oostland was verschenen. Vermits ik daar niets van weet, kon ik alleen maar luisteren. Uiteraard had hij het ook uitgebreid over zijn overleden echtgenote die hij heel erg blijft missen. 

Daarna een vrij lang telefoontje van achterbuurjongen L. Ik dacht dat hij mijn hulp nodig had maar ik feite wilde hij enkel wat praten. Over zijn lessen, over leerkrachten die maanden aan één stuk afwezig zijn, over wat hij zelf gevonden heeft op het internet om  zijn talen te oefenen. Uiteraard vroeg ik nog eens naar zijn resultaten met Kerstmis (die dus heel goed waren). L. is heel goed bezig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten