zondag 24 oktober 2010

Feestelijk weekend

Nee, er viel niets speciaals te vieren, en we hebben niets speciaals gedaan. Maar… Zeger was nog eens hier. Ik had er echt naar uitgekeken en het werd inderdaad een prachtig weekend. Lekker gegeten (al zeg ik het zelf!Glimlach) en ontzettend veel genoten van ons samenzijn, onze gesprekken en de typische humor van Zeger.

Vrij laat gisteren avond stelde Zeger nog voor naar de eerste afleveringen van ‘Friends’ te kijken. Echt grappig ondanks, nee, ik denk eigenlijk omwille van, alle (gewilde) clichés. Het had me zo ontspannen dat ik vandaag na de middag graag naar nog een paar afleveringen wilde kijken.

Zeger heeft ook allerlei zaken ge-updatet op mijn PC. Eigenlijk zijn veel mensen van onze generatie echt afhankelijk van hun kinderen: ik zou zelf niet geweten hebben hoe ik daar moest aan beginnen. Bedankt, jongen: voor al die hulp en voor het heel gezellige weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten