donderdag 28 juni 2012

Kikkers

28 juni 2012, 0:30 uur

De kikkers in de buurt maken zo mogelijk nog meer kabaal dan onze Engelse buren deze avond. Zo luid en druk hebben we die dieren nog nergens gehoord!

Mij zal dat gekwaak niet verhinderen straks gemakkelijk in  te dommelen, integendeel: natuurgeluiden wiegen mij in slaap.

Ondertussen is de internetverbinding uitgevallen! De boeken die ik bijhad, heb ik allemaal uit, behalve één waarvan de stijl me meteen niet aanstond. Ik heb dus strips (“Jommeke” en “Suske en Wiske”) “gelezen” deze avond op de netbook. En geluisterd naar de kikkers en andere, vage, voor mij ongedefinieerde, nachtgeluiden.

Zo viel ik in Matadi, als kind, ook in slaap. Maar voor de rest doet niets hier mij aan mijn kinderjaren denken! Behalve de muggen misschien, en de kikkers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten