woensdag 13 februari 2013

Over de paus…

vond ik zopas dit interessante stukje dat ongeveer zegt wat ik zelf denk (lees ook de reacties).

Hoewel ik denk dat het nooit Jezus zijn bedoeling was dat we een paus zouden aanstellen, ging ik volkomen akkoord met sommige uitspraken van deze paus! Ik denk bijvoorbeeld dat condooms het aidsprobleem inderdaad niet kunnen oplossen. Zie hiervoor ook de eerste link en een van de eerste reacties die ik hier even kopieer:

“@nimrod . En al zou de Kerk condoomgebruik propageren, er is bijna geen Afrikaanse man die rubber wil gebruiken. Veilig vrijen -buiten- het huwelijk is in het Westen iets moralistisch geworden en wee als je je daar niet aan houdt! Maar tenslotte zijn liefde en trouw dé oplossing voor ziekten als aids.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten