woensdag 13 februari 2013

Verder schoonmaken en bezoek aan Jeannine

Roger heeft me vandaag heel fel geholpen met het vervolg van de schoonmaakbeurt  en daardoor waren we na amper twee uurtjes al klaar. Morgen nog alleen de keuken onder handen nemen. En deze keer zal de wet van Murphy niet spelen: het is nog steeds ijskoud, dus zullen die werken zeker niet morgen verdergezet worden. Oei, ik denk er ineens aan: voor vrijdag wordt droger en minder koud weer voorspeld en net die dag verwachten wij onze vrienden uit Deurne. Stel je voor dat de gevelwerken precies die dag hervat worden! Dan is al ons schoonmaakwerk tevergeefs geweest! Bedroefde emoticon

Omdat we deze middag dus tijd overhadden, stelde ik voor nog even op bezoek te gaan bij Rogers nicht Jeannine Leduc. Ze bleek ook pas griep te hebben gehad (en ik hoop dat we de virus niet hebben overgekregen). We wisselden familienieuwtjes uit en uiteraard werd er ook over politiek gesproken en over het aftreden van de paus. Net zoals de meeste mensen denkt Jeannine dat daar meer achter zit dan moeheid en ouderdom. Wellicht, al vind ik persoonlijk de leeftijd een meer dan voldoende reden om zulke beslissing te nemen.

Deze avond nog even gebeld naar onze dochter. Matthias weegt al bijna 4 kg en Elena was weer een beetje verkouden. Ze kwam even aan telefoon en vertelde me over “poesjes in een weide”. Haar mama legde me daarna uit dat het ging over een spel. Ik heb al opgemerkt dat Elena aan telefoon lijkt te denken dat je haar en de spulletjes rondom haar ook ziet. Wat natuurlijk wel het geval was de keren dat we via Skype communiceerden! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten