dinsdag 20 januari 2015

Eindelijk opgehouden met werken!

Na de vorige post heb ik nog een paar vertalingen geleverd (het was ongelooflijk druk vandaag) en daarna voelde ik me ontzettend moe. Niet fysisch moe, integendeel: als het niet zo donker en koud was, ik zou zelfs nog een wandeling hebben voorgesteld.

Ik zei daarnet dat er niet veel te vertellen was over deze dag. Dat klopt niet helemaal. Om te beginnen heb ik van Jan Gerits (via de post) veel van de ontbrekende bestelde monografieën aangekregen en  is Roger naar de post gegaan om die bestelling eindelijk op te sturen. Ook kreeg ik een e-mail van Emmy Swerts die zich zorgen maakt (en terecht, denk ik) over de toekomst van de KVLS.

En… ik kreeg een lange brief (echt, weer via de post, én met onder andere reacties op deze blog) van een vriendin die me normaal gezien mailtjes stuurt. Lieve vriendin, ik antwoord je binnenkort, maar dan wel via een e-mailberichtje, oké?

Nu nog even de kranten doornemen en dan ga ik slapen: morgen wacht weer een zware dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten