woensdag 30 september 2015

Hendrik was hier

Hij kwam zondagavond aan.

Ik heb gebruik gemaakt van zijn aanwezigheid om Windows 10 te downloaden: stel dat er iets zou mislopen, dan kon ik bij hem terecht. Er liep inderdaad iets mis: de resolutie van mijn scherm was niet meer oké. Hendrik heeft het in orde gebracht; ikzelf zou niet geweten hebben wat te doen.

Voor de rest werden het drie gezellige dagen: lekker eten, tot diep in de nacht praten (vaak over de Islam), wandelen (we hadden prachtig herfstweer) en een beetje lectuur voor mij (het boek van Henri Troyat, dat ik onlangs had besteld, was aangekomen).

We wandelden onder andere nog eens in Kerniel. Altijd heel leuk, want daar vertelt Roger over zijn kinderjaren.

A9294458

A9294462

A9294466 Foto’s Roger

Vandaag namen we de bus naar Hasselt, waar we, na een paar uur rondwandelen en een terrasje, Hendrik naar het station brachten.

Nadat we hem op de trein hadden gezet, moesten we zelf nog een klein half uur wachten op onze bus naar huis. We zaten al die tijd op een bank aan het busstation en ik genoot, bij een sigaret, van al die af en aan rijdende bussen. Treinen, trams, bussen, ze fascineren me al heel lang!

Thuis moest ik, na het koken en eten,  wel wat werk inhalen! Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten