dinsdag 31 oktober 2017

Luie dag

Hoewel...

Nog verder gewerkt aan die Limburgse monografie en over en weer gemaild met de auteur Jan Gerits. Die me een aangepaste beknopte biografie over hemzelf dacht door te sturen maar die zich vergiste en mij een lijst van zes bladzijden over zijn publicaties zond. Ondertussen heb ik de juiste biografie wel aangekregen en, ongelooflijk, ik lees in de vorige bijlage dat Jan meer dan 70 boeken heeft gepubliceerd!

Ondanks mijn "luiheid" kreeg Roger zijn beweging vandaag. We reden immers naar Ikea, gewoon om er rond te wandelen en, vooral wat mij betreft, te genieten van de "decors". Ik merkte weer op dat ik (heel lang geleden zelfs al) vaak dezelfde interieurideeën heb als wat ik daar zie.

Voor de rest bestond mijn luie dag uit mails beantwoorden (onder andere van een goede vriendin wier zoon vorig weekend met spoed moest worden opgenomen in een ziekenhuis), opruimen, koken (met restjes van de vorige dagen) en lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten