zondag 29 oktober 2017

Martin Wings

.. is overleden, al een poosje geleden.
Hij las mijn blog en reageerde geregeld (hij was wel geen "volger" officieel, maar zelf heb ik ook nooit begrepen wat het betekent een officiële "volger" te zijn tenzij voor een goed gevoel bij de schrijver).

Maar over Martin dus.

Ik wist dat hij mijn blog volgde (en ik deed dat ook met de zijne, en, oei, nu zocht ik even naar zijn blog online maar vond alleen herinneringspagina's: bestaat zijn blog dan niet meer?).

Wel, telkens als ik iets post, denk ik aan de weinige kennissen van wie ik weet dat ze het zullen lezen (en daar hoorde Martin zaliger bij) en niet aan de soms honderden mensen die ik niet ken en die (toevallig?) op deze blog terechtkomen.

En... het valt me op dat ik heel vaak vergeet dat Martin niet meer tot deze wereld behoort! Heel raar, dat gevoel! Ik denk dan bijvoorbeeld: wat zal Martin hierop te zeggen hebben?
Maar Martin is  er dus niet meer.


1 opmerking:

  1. Ik vergiste me: Martins blog bestaat nog steeds: http://verhalen.jouwweb.nl/

    BeantwoordenVerwijderen