maandag 4 april 2022

L'amica geniale (2)

Gisteren leek Nany weer niet zo monter aan telefoon (ze kreeg weer geen bezoek, én, zoals broertje, die haar zaterdag bezocht, me aan telefoon zei, ze heeft de verkeerde indruk dat al haar medebewoners die dag wel bezoek krijgen). Vandaag was ze veel beter gezind maar er zou dan ook weer de ene of andere activiteit georganiseerd worden in het rusthuis. Tja, Nany heeft gezelschap nodig, ze kan echt niet tegen alleen zijn. 

Maar ik wilde het hier eigenlijk niet echt hebben over mijn moeder (zij is immers niet mijn "amica geniale"! 😉), wel over die serie. Ik keek voort deze avond en merkte dat seizoen 3 nu ook beschikbaar is. Dat wordt dus verder genieten en "wereldvreemd" zijn (hoewel, gezien de teneur van het verhaal...?), en voor jullie, vrienden, misschien een poosje minder nieuws van mij lezen. 

O ja, toch nog heel even dit: ik heb nog steeds geen toegang tot de bankrekening van de Limburgse monografieën! Als het van mij afhing, we veranderden van bank!😒

Geen opmerkingen:

Een reactie posten