zondag 24 april 2022

Allergische rinitis?

We zouden vandaag Nany bezoeken. Ik was echter al enkele dagen aan het snotteren en dus deden we gisteren toch maar een zelftest. Negatief, dus zal het wel een allergie (voor het stof hier in huis?) zijn.

En we reden naar Nany vandaag. Samen met haar gingen we wat drinken op het terras van de cafetaria, waar we iets later een (voor Nany) verrassingsbezoek kregen. Ik had immers afgesproken met N., de dochter van "tante" José zaliger. Er werd bijgepraat, herinneringen opgehaald, N. had een presentje bij voor Nany: het kruisbeeld dat vroeger boven de deur van "tante" José hing. Nany haalde ook opvallend veel precieze herinneringen aan Congo op!


De foto is van Roger.

Na nog een drankje brachten we Nany terug naar haar kamer waar Roger het kruisbeeld ophing. Nadat we afscheid van Nany hadden genomen, gingen Roger, N. en ik nog iets drinken op het terras van "Pot au feu". 

Gedurende de hele middag leek mijn verkoudheid voorbij maar toen we thuis kwamen, begon ik weer te snotteren. Het lijkt me duidelijk: ik heb een allergische rinitis!

Ondertussen de uitslag van de Franse verkiezingen gehoord. Hoewel voorspelbaar zeer ontgoochelend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten