woensdag 6 april 2022

Boos

Ik ben boos. Ik ging vandaag weer niet mee naar de vergadering van de werkgroep WOI-II omdat ik rond dat uur naar de bank wilde bellen in verband met die bankkaart voor de Limburgse monografieën. Ik belde naar Sint-Truiden, men verwees me naar Beringen. Ik belde naar Beringen (en telkens moest ik de hele uitleg opnieuw geven!), daar beloofde men me naar de hoofdzetel in Brussel te bellen en me nog deze middag terug te bellen. 

Ik wachtte (met lectuur). Roger kwam thuis en ik had nog steeds geen oproep ontvangen. Ik belde twee keer opnieuw naar de bank in Beringen, kreeg twee keer geen respons. 

Ik belde na een halfuurtje nog eens: het kantoor bleek gesloten!

En ik werd zo boos dat Roger, die eigenlijk ook heel kwaad was, me moest bedaren! Maar wat een klucht, geef toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten