zaterdag 9 april 2022

Dansoptreden

We aten bij dochterlief en schoonzoon deze middag. Daarna bracht schoonzoon Elena naar het cultureel centrum in Diest waar ze zou optreden met haar dansschool.


Wij (dochterlief, Eva, Matthias, Roger en ik) volgden een dik uur later. 

Ik verwachtte eigenlijk een amateuroptreden maar ik bleek me serieus te vergissen! Het werd een oogverblindend, kunstzinnig spektakel met dans, choreografie, prachtige Nederlandstalige muziek, mooie, sobere zwart-wit kostuums en magnifieke lichteffecten. Geen geklungel, integendeel, een heel professionele prestatie van de meer dan honderd dansers. Tot iets over 18 uur heb ik met volle teugen genoten! Zelfs Roger, niet echt een dansamateur, was onder de indruk!  Jammer genoeg mochten we geen foto's maken!

Na het optreden nog een korte ontmoeting met (terecht) fiere Elena. Ze was opgemaakt en leek ineens een heuse jonge dame! We namen afscheid van haar (ze had nog één optreden om 20 uur en zou met de ouders van buurmeisje Anna naar huis komen) en reden terug naar onze respectievelijke huizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten