zondag 9 mei 2010

Foto’s

We zochten vandaag een vroegere trambedding in Heks, en denken dat we ze gevonden hebben.

P5094461 (Foto Roger)

Het wandelpad voert langs de ene kant naar het Monnikenhof , langs de andere kant naar Vechmaal. We zijn tot aan het Monnikenhof gegaan en dan terug naar Heks. De andere richting onderzoeken we een van de volgende dagen.
Roger maakte van op afstand een mooie foto van het kasteel van Heks:

P5094471 (Foto Roger)

En toen we na een goed uur stappen weer thuis waren, heeft Roger eindelijk een foto gemaakt van onze bloeiende sering, van de appelbloesems in onze tuin en van de bloesems op de kweepeerboom:

P5094489

 

P5094481

 

P5094487

 

P5094488

 

P5094482

(Foto’s Roger)

Ik heb gisteren van mijn neef Anton schelpen gekregen (clams). Deze avond hebben we recepten opgezocht op het internet, maar ze leken allemaal nogal ingewikkeld. Morgen zullen we selder kopen en ik ga ze proberen gewoon klaar te maken zoals je dat doet met mosselen. Dat kan toch niet slecht zijn?

Dus heb ik vandaag gekookt met restjes (een overschotje Italiaanse groentemix, 1 zalmfilet, een restje mozarella, een blik tomatenpulp, een beetje tagliatelle en wat kruiden), zoals ik eigenlijk van plan was. Ik vond het resultaat maar zozo, maar blijkbaar vond Roger het helemaal niet slecht vermits hij zelfs een foto heeft gemaakt van het gerecht, en er verschillende keren van heeft genomen.

P5094485 (Foto Roger)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten