zaterdag 11 januari 2014

Foto’s

Foto’s van gisteren, want verder heb ik niet veel te vertellen over deze dag. In plaats van wat op mijn oorspronkelijk “schoonmaakprogramma” stond, namelijk eindelijk de ruiten lappen, moesten we immers weer een groot deel snoeisel wegwerken.

Dit snoeisel moet opgeruimd worden Een van de drie hopen takken die wachtten om opgeruimd te worden. Voor morgen blijft nog zo één hoop over – foto Roger

Onze ramen geraken maar niet aan de beurt, maar gelukkig regent het hier geregeld! Glimlach

Bon (zeggen ze in het Frans), ik wilde eigenlijk enkele sfeerfoto’s van ons heemkundefeest posten en niet zagen over dat snoeisel en de gemeentediensten die hun beloftes niet houden – al heeft mijn rug echt de neiging om daar heel lang over te klagen!Sarcastische emoticon

P1106427

P1106428

P1106436

P1106433

P1106439 Pastoor Marc Lateur

P1106445

Michel

P1106443

P1106447 Foto’s Roger

Terwijl Roger bovenstaande foto’s oplaadde, heb ik lang gebeld met Nany (het gaat beter met haar slokdarm/maag), met een van de kindjes en met Jan Gerits (over de volgende Limburgse monografie die hij mij deze avond doormailde, die ik na ons avondeten nalas en  waarvan ik de opmaak verzorgde).

Hoog tijd nu dus voor een beetje ontspanning!  Star Trek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten