maandag 10 november 2014

Boodschappen en huishouden

Na onze boodschappen (we moesten die wel vandaag doen: morgen is het feestdag) maakten we een wandeling in Mechelen-Bovelingen. Niet echt een mooi dorp! Dus voerde Roger me nogal snel de velden in. En daar was het veel kouder, maar ook mooier dan in het dorp zelf.

PB101720

PB101721 Foto’s Roger

Wel zagen we daar een gebouw waarvan we ons afvroegen wat dat nu eigenlijk is. Blijkbaar een café-restaurant, en als ik mag voortgaan op wat we zagen, en op wat ik hier vond, een aanrader, zeker met kleine kinderen!

PB101723 Foto Roger

Toen we thuiskwamen, vond Roger dat we eindelijk eens de stoep zouden moeten vrijmaken van al die herfstbladeren. Hij heeft natuurlijk gelijk (al vind ik die bladeren zo “tof”). Ik zei hem dat morgen op mijn schoonmaakprogramma staat: “poortgebouw” en dat hij dan meteen ook voor de stoep kan zorgen (deze avond moest hij immers onze mosselen klaarmaken – en ze waren heel lekker!).

Maar wat lees ik? Morgen wordt regen verwacht: een reden om die stoep weer uit te stellen! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten