zondag 9 november 2014

Hendrik onverwachts op bezoek

Gisteren, tijdens onze wandeling, kwam er een berichtje van Hendrik binnen op mijn mobieltje: of hij welkom was.

PB080113

PB081717

PB081718  Wat doen die appelen in een maïsplantage? (Foto’s Roger)

‘Als linzensoep voor jou oké is, kom maar af’, antwoordde ik.

We gingen hem afhalen aan het station van Tongeren, ik maakte de linzensoep klaar (die heel lekker was, al zeg ik het zelf Glimlach) en na het avondmaal volgde een heel gezellige avond vol vaak diepzinnige gesprekken en met op de achtergrond (soms nogal nostalgische) muziek.

PB090114 Eigen foto

Uiteraard werd het wel weer veel te laat! Glimlach

Vandaag maakten we na onze late brunch een korte wandeling rondom het dorp waarna ik weer zorgde voor het avondeten. Een dik uur later brachten we Hendrik terug naar het station van Tongeren.

Weer hebben we geluk gehad tijdens dit heel prettig weekend: pas toen wij deze avond terug thuis waren, begon het te regenen.

2 opmerkingen: