woensdag 28 september 2016

Naar Miranda de Ebro

We kwamen al kort na de middag in Miranda de Ebro aan, vonden meteen een niet te duur hotel aan de rand van de stad, lieten er onze spullen achter en gingen wandelen in de oude stad.
Weer herinneringen aan vroeger terwijl we de mooie gebouwen met vaak opvallende balkons bewonderden. Na een biertje in een volkscafé en daarbij gratis chips waar ik niet kon van afblijven, en later nog een wijntje, ging het terug naar het hotel na een paar boodschappen.
Hier hebben we wel gratis wifi: we reserveerden een nog goedkoper hotel in Madrid voor de volgende dagen.
Daarna wandelden we naar de nieuwe stad waar we enkele uurtjes kuierden.








Foto's Roger
We kwamen eten in het hotel. Voor alles te samen 30 euro kregen we een voorgerecht (gerookte zalm met groenten voor Roger, een soort heel dikke groentesoep voor mij), een hoofdgerecht (kalfsvlees met paprika"s voor mij, varkensvlees met kaassaus voor Roger), een dessert (geflambeerde banaan voor mij en ijstaart voor Roger), een fles wijn, en koffie. Uiteraard was het weer veel te veel voor mij: ik heb meer dan de helft laten liggen. Volgende keer neem ik een enkel gerecht!
Lekker was het wel.

Nu zitten we op onze kamer die echt oké is, maar heel gezellig vind ik dat toch niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten