zondag 22 juli 2018

Paginaranden

Na weer een telefoontje naar Nany (het ging beter: ze had vandaag haar babbel gehad) wandelden Roger en ik van Klein-Gelmen naar Mettekoven en terug. Mooie wandeling maar te warm in de zon en te veel insecten in de schaduw.
Daarna gingen we gezellig een biertje drinken in de tuin van Stephane Malais.

Eigen foto
En na het avondeten werkte ik voort aan de Limburgse monografie. Nu verschenen er op verschillende bladzijden stippellijnen die ik maar niet weg kreeg. Ik was zowat hopeloos. Hoewel ik vermoedde dat dochterlief mij kon helpen, wilde ik haar niet lastig vallen zo vlak na hun reis: ze zou wel wat anders te doen hebben dan mij aan een oplossing te helpen.
Dus ging ik googelen. Ik viel op dit, paste het toe en weg waren de stippellijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten